Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Sen çok çalışkan da olsan sınıfın çalışmayanları ile zaman geçirirsen hem tembelleşme eğiliminde olursun hem de öyle olmasan bile tembel algılanırsın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diğer insanlar için kötü şeyler yapan, pek sevilmeyen biriyle çok fazla birlikte olduğun zaman sen de onun gibi algılanmaya başlayabilirsin. Yanımızdaki insanların algılanışı bizim algımızı da her zaman etkiler
Sadece benim çabamla düzelecekse hiç düzelmesin daha iyi…
Öyle bir dönemdeyiz ki herkes birazcık psikolog ve herkesin her konuda fikri var.
İnsanın rahatlaması için kazanmasına gerek yok, çatışmalı durumu bir sonuca bağlamak bile çok işe yarıyor