Hatta ben iyi insanların sayısının kötülere oranla yüzlerce kat daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ancak kötü insanlar ve yaptıkları çok daha fazla dikkat çektiği ve hatırda kaldığı için kötüler fazlaymış gibi geliyor bize.
Çünkü içinde biriken duygular o kadar doludur ki bir şeyle uğraşmıyorsan, kendi kendine kalmaya başlamışsan bu duygular kenardan köşeden sızmaya başlar ve seni çok fazla tedirgin eder.