Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Hatta ben iyi insanların sayısının kötülere oranla yüzlerce kat daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ancak kötü insanlar ve yaptıkları çok daha fazla dikkat çektiği ve hatırda kaldığı için kötüler fazlaymış gibi geliyor bize.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kafamın içinde kala kalmamın sebebi ((
Çünkü içinde biriken duygular o kadar doludur ki bir şeyle uğraşmıyorsan, kendi kendine kalmaya başlamışsan bu duygular kenardan köşeden sızmaya başlar ve seni çok fazla tedirgin eder.
Nasipsizim sanırım))
Dünya böyle bir yer; sana karşı değil, herkesin nasibine bir şeyler düşüyor..