Çünkü içinde biriken duygular o kadar doludur ki bir şeyle uğraşmıyorsan, kendi kendine kalmaya başlamışsan bu duygular kenardan köşeden sızmaya başlar ve seni çok fazla tedirgin eder.
Eskiden kölelik varmış ya da insanlar çok ağır koşullarda uzun süreler çalışmak zorundaymış. Şimdi bizi sürekli çalışmaya zorlayan bir köle efendisi var içimizde.”