Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Kafamın içinde kala kalmamın sebebi ((
Çünkü içinde biriken duygular o kadar doludur ki bir şeyle uğraşmıyorsan, kendi kendine kalmaya başlamışsan bu duygular kenardan köşeden sızmaya başlar ve seni çok fazla tedirgin eder.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nasipsizim sanırım))
Dünya böyle bir yer; sana karşı değil, herkesin nasibine bir şeyler düşüyor..
Sonuca o kadar odaklanıyorsun ki asıl ihtiyacın olan sebebi gözden kaçırıyorsun.
Eskiden kölelik varmış ya da insanlar çok ağır koşullarda uzun süreler çalışmak zorundaymış. Şimdi bizi sürekli çalışmaya zorlayan bir köle efendisi var içimizde.”
Ne olursa olsun, diğer insanlara kendi kendine yettiğini göstermen gerekir.