Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Hatanın büyüklüğüne bağlı
Bazen bazı insanları bağışlarız ancak hiçbir şey eskisi gibi olmaz, olamaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu benim içinden çıkamadığım bir durum
Bazen başkalarının çok rahatça yaptığı şeyler konusunda ben niye bu kadar kaygılanıyorum diye hayıflanıyorum.
İç güzellik sen ne güzel şeysin))
"İnsanlar göründükleri ve konuştukları kadar değil; yalnızca sevdikleri, önem verdikleri ve paylaştıkları kadar güzeldirler."
Deme öyle ya ((
Ama insan dışarıdan bakınca kolayca fark edebildiği şeyi kendi içinde fark edemiyor.
Hâlâ özeniyorum
Nazı gamsız ve soğukkanlı insanları gördükçe onlara imrendiğim zamanlar oluyor .