Dünyanın en kolay şeyi başkalarının hayatları, yaptıkları, yapmadıkları ve hataları hakkında büyük konuşmak sanırım. Uzaktan izleyince her şey kolayca halledilebilirmiş, o hatalar yapılmayabişirmiş gibi gelir insana. "Buna mı üzüldün, buna mı takıldın, bunu mu başaramadım?" gibi cümleler ne de kolay çıkar ağızdan .Ama yaşamadığın hayatın, derdin ve imtihanların ağırlığını asla bilemezsin. Her dert sahibine büyüktür.
Bazen diğer insanların davranışlarından duyduğumuz rahatsızlığı kendimizden bile saklama eğiliminde oluruz. Ama beden her zaman sinyal verir; kiminin göğsü sıkışır, kiminin bağırsakları hareketlenir, karnı ağrır.