Bir insanın elindeki tüm teknolojik aletler mi çıldırır ya hu? Telefona bağlanırım kendi kendine Bluetooth açılıp kapanır, bilgisayara bağlanırım iki kulaklık arasında ses akışı bozulur ses gidip gelir, gül gibi çalışan wifi sıkıntı verir... Tamam anladım çalışmamı istemiyorsunuz, inanın ben de istemiyorum ama çalışmam lazım ya hu. Çikolata aldım ders başlamadan o da bitti, kuru üzüme alıştırdım kendimi o da bitti. 😅😅 Her şey hazır, depresyona girebilirim. Ama girmeyeceğim, inat ettim..🧚🏻😅