AuraQuest

Neredeyse üç aydır hiç konuşmadan, tanışmadan yan yana çalıştığım biri vardı. Nasıl desem, hani bazen insan konuşmadan birinin sessizliğinden bir derinlik çıkarır ya da belki de biz insanlara kendimizde bulduklarımızı onlara atfederek anlam yüklüyoruzdur, bilemiyorum. Fakat bu sefer bizimki karşılıklı bir anlam atfetme gibiydi. Geçenlerde bana küçük bir jest yapıp masama özenle seçtiği belli olan bir çikolata koymuştu. Bunu yaptıktan sonra birkaç gün boyunca onu hiç göremedim. Tabii benim de çok içimde kalmıştı, ne teşekkür edebilmiştim ne de kendisine karşılık verebilmiştim. Sonraki gün geldi, birkaç dakika konuşma fırsatımız oldu. Çok naifçe düşünmüştü, küçük bir şey olmasına rağmen mutlu olmuştum. Ben de son günümde gitmeden önce ona bir kitap hediye etmek istedim. Lakin biriyle doğru dürüst bir konuşmanız bile olmadan böyle bir şeye kalkışmak doğru muydu, yanlış algılamalar çıkar mı diye çok düşündüm. Sonra da birinin ruhuna küçük de olsa bir iz bırakmaktan güzeli mi var diye düşünüp vermeye karar verdim. Tabii bunu ruha dokunan bir yazıyla taçlandırmasaydık olmazdı. :)) Çıkışta eve giderken verdim, çok mutlu oldu. Açıkçası bir daha hem karşılaşmayacağımızı düşündüğüm için hem de gerçekten içimden çok geçtiği için vermek istedim. Birkaç gün geçti sonra baktım mesaj atmış (numaramı büyük ihtimalle gruptan almış, bu sayede konuşma fırsatımız oldu.) Kitabın arasına koyduğum yazıyı sonradan fark edip okumuştu, birkaç gündür beni arıyormuş... Üç aydır yan yana olup da konuşmaya çekindiğim insanla şimdi de birkaç hafta sonra bir yerlerde oturup tanışmak için sözleştik. Bunu anlatmak istememin sebebi arkadaşlar, birilerinin ruhuna dokunmanın küçük şeylerle ne kadar basit olduğunu anlatmaktı. Bazen insanlar karşılıklı bir çekingenlik içinde oluyor ama bu belli bir
Duygu ve Düşünce
AuraQuest isimli okura yanıt verildi
AuraQuest
Dark Ink Eyvallah..😇
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neredeyse üç aydır hiç konuşmadan, tanışmadan yan yana çalıştığım biri vardı. Nasıl desem, hani bazen insan konuşmadan birinin sessizliğinden bir derinlik çıkarır ya da belki de biz insanlara kendimizde bulduklarımızı onlara atfederek anlam yüklüyoruzdur, bilemiyorum. Fakat bu sefer bizimki karşılıklı bir anlam atfetme gibiydi. Geçenlerde bana küçük bir jest yapıp masama özenle seçtiği belli olan bir çikolata koymuştu. Bunu yaptıktan sonra birkaç gün boyunca onu hiç göremedim. Tabii benim de çok içimde kalmıştı, ne teşekkür edebilmiştim ne de kendisine karşılık verebilmiştim. Sonraki gün geldi, birkaç dakika konuşma fırsatımız oldu. Çok naifçe düşünmüştü, küçük bir şey olmasına rağmen mutlu olmuştum. Ben de son günümde gitmeden önce ona bir kitap hediye etmek istedim. Lakin biriyle doğru dürüst bir konuşmanız bile olmadan böyle bir şeye kalkışmak doğru muydu, yanlış algılamalar çıkar mı diye çok düşündüm. Sonra da birinin ruhuna küçük de olsa bir iz bırakmaktan güzeli mi var diye düşünüp vermeye karar verdim. Tabii bunu ruha dokunan bir yazıyla taçlandırmasaydık olmazdı. :)) Çıkışta eve giderken verdim, çok mutlu oldu. Açıkçası bir daha hem karşılaşmayacağımızı düşündüğüm için hem de gerçekten içimden çok geçtiği için vermek istedim. Birkaç gün geçti sonra baktım mesaj atmış (numaramı büyük ihtimalle gruptan almış, bu sayede konuşma fırsatımız oldu.) Kitabın arasına koyduğum yazıyı sonradan fark edip okumuştu, birkaç gündür beni arıyormuş... Üç aydır yan yana olup da konuşmaya çekindiğim insanla şimdi de birkaç hafta sonra bir yerlerde oturup tanışmak için sözleştik. Bunu anlatmak istememin sebebi arkadaşlar, birilerinin ruhuna dokunmanın küçük şeylerle ne kadar basit olduğunu anlatmaktı. Bazen insanlar karşılıklı bir çekingenlik içinde oluyor ama bu belli bir
Duygu ve Düşünce
AuraQuest isimli okura yanıt verildi
AuraQuest
Dark Ink Rica ederim, yüzünüzü gülümseten ufak bir an bile olmuş olsa, ne mutlu size ki o anı yaşadınız, o güzelliği fark ederek. Teşekkür ederim. (: 🐢
Neredeyse üç aydır hiç konuşmadan, tanışmadan yan yana çalıştığım biri vardı. Nasıl desem, hani bazen insan konuşmadan birinin sessizliğinden bir derinlik çıkarır ya da belki de biz insanlara kendimizde bulduklarımızı onlara atfederek anlam yüklüyoruzdur, bilemiyorum. Fakat bu sefer bizimki karşılıklı bir anlam atfetme gibiydi. Geçenlerde bana küçük bir jest yapıp masama özenle seçtiği belli olan bir çikolata koymuştu. Bunu yaptıktan sonra birkaç gün boyunca onu hiç göremedim. Tabii benim de çok içimde kalmıştı, ne teşekkür edebilmiştim ne de kendisine karşılık verebilmiştim. Sonraki gün geldi, birkaç dakika konuşma fırsatımız oldu. Çok naifçe düşünmüştü, küçük bir şey olmasına rağmen mutlu olmuştum. Ben de son günümde gitmeden önce ona bir kitap hediye etmek istedim. Lakin biriyle doğru dürüst bir konuşmanız bile olmadan böyle bir şeye kalkışmak doğru muydu, yanlış algılamalar çıkar mı diye çok düşündüm. Sonra da birinin ruhuna küçük de olsa bir iz bırakmaktan güzeli mi var diye düşünüp vermeye karar verdim. Tabii bunu ruha dokunan bir yazıyla taçlandırmasaydık olmazdı. :)) Çıkışta eve giderken verdim, çok mutlu oldu. Açıkçası bir daha hem karşılaşmayacağımızı düşündüğüm için hem de gerçekten içimden çok geçtiği için vermek istedim. Birkaç gün geçti sonra baktım mesaj atmış (numaramı büyük ihtimalle gruptan almış, bu sayede konuşma fırsatımız oldu.) Kitabın arasına koyduğum yazıyı sonradan fark edip okumuştu, birkaç gündür beni arıyormuş... Üç aydır yan yana olup da konuşmaya çekindiğim insanla şimdi de birkaç hafta sonra bir yerlerde oturup tanışmak için sözleştik. Bunu anlatmak istememin sebebi arkadaşlar, birilerinin ruhuna dokunmanın küçük şeylerle ne kadar basit olduğunu anlatmaktı. Bazen insanlar karşılıklı bir çekingenlik içinde oluyor ama bu belli bir
Duygu ve Düşünce
AuraQuest
Çok güzel ve insanın içini ısıtan bir tanışma hikayesi. Umarım güzel başlayan hikayeniz güzel bir arkadaşlığa dönüşür. (: Bazen insan gözünün önündeki göremiyor belki de görmesi için zaman gerekiyor. Zaman o beklenen an için yol ve ortam hazırlıyor. Sonra bir bakıyorsunuz hiç beklemediğiniz bir anda hiç beklemediğiniz biriyle çok güçlü ve güzel bir bağ oluşturmuşsunuz. Hayatın güzelliği de bu küçük detaylarda saklı.. Güzel dostluklarınız olsun, zamansız gelen. (: 🍀
Yavaşla, kaçırmayacaksın!..
Kaplumbağa ne kadar yavaş olursa olsun yolun sonunda onu bekleyen şeyin eksilmediğini ve onu beklediğini gördüm. O yavaştı diye yiyeceği yok olmadı. Kaplumbağayı yavaş yürüten onun ne zaman varacağını da biliyordu elbet. Bazen çok acele ettiğimi hissediyorum. Hiçbir şeye yetişemeyecekmişim algısına kapılıyorum. Sanki her şeye geç kalacakmışım gibi. Ama kaplumbağadan öğrendim, mesele hızlı olmak değil. Hedeflediğim, hayal ettiğim şey orda beni bekliyor ve bu hayali kurmamı sağlayan ne zaman varacağımı biliyor. Bazen yola takılabiliyorum, düşüyorum, duruyorum ama hepsi bir zamanın içinde kayıtlı. Mesele benim hızlı ya da yavaş olmam değil, mesele doğru zaman. Olmam gereken zamanda olmam gereken yerde olacağım. O zaman endişelenmemin de bir anlamı yok. İnanırsam olur, inanıyorum. O zaman vaktini bekler nasip. Bekle ama yürü de. Vazgeçmeden, umutsuzluğa kapılmadan, kendini yormadan.. 🐢🍀🐢
Duygu ve Düşünce
Komayagirmeden isimli okura yanıt verildi
AuraQuest
Komayagirmeden Sabır efendim sabır..
Yavaşla, kaçırmayacaksın!..
Kaplumbağa ne kadar yavaş olursa olsun yolun sonunda onu bekleyen şeyin eksilmediğini ve onu beklediğini gördüm. O yavaştı diye yiyeceği yok olmadı. Kaplumbağayı yavaş yürüten onun ne zaman varacağını da biliyordu elbet. Bazen çok acele ettiğimi hissediyorum. Hiçbir şeye yetişemeyecekmişim algısına kapılıyorum. Sanki her şeye geç kalacakmışım gibi. Ama kaplumbağadan öğrendim, mesele hızlı olmak değil. Hedeflediğim, hayal ettiğim şey orda beni bekliyor ve bu hayali kurmamı sağlayan ne zaman varacağımı biliyor. Bazen yola takılabiliyorum, düşüyorum, duruyorum ama hepsi bir zamanın içinde kayıtlı. Mesele benim hızlı ya da yavaş olmam değil, mesele doğru zaman. Olmam gereken zamanda olmam gereken yerde olacağım. O zaman endişelenmemin de bir anlamı yok. İnanırsam olur, inanıyorum. O zaman vaktini bekler nasip. Bekle ama yürü de. Vazgeçmeden, umutsuzluğa kapılmadan, kendini yormadan.. 🐢🍀🐢
Duygu ve Düşünce
Komayagirmeden isimli okura yanıt verildi
AuraQuest
Komayagirmeden Konuşalım kankim tabi Ama kısaca şunu söyleyeyim, sadece mesleğin üzerinden gidersek şuan mezun olup atanma yolu yordu, isteğin de kaçtı biraz ama bu sonucu sadece mezun olup atanmak olarak düşündüğün için öyle. Bir de atandıktan sonra asıl hedefin olan yetiştirmek istediğin çocuğu düşün. Hayalini basite indirgersen hevesinin kaçması normal ama sonuçları birbirine bağla ve ilk hedefin seni götüreceği asıl hedefini düşün. (: