Cansu

Zaten anacığım da böyle düşünür ve sık sık, "İnsan eninde sonunda her şeye alışır," der dururdu.
Reklam
Herhalde hiçbir şeyi gereğinden fazla büyütmemeli insan.
Tanrıya inanıp inanmadığımı sordu. "İnanmıyorum," dedim. Öfkeyle yerine oturdu. Bunun olamayacağını, herkesin, hatta, yüz çevirenlerin bile ona inandıklarını söyledi.
Beni anlamıyor, biraz da içerliyordu bana. Benim de herkes gibi olduğumu, tamı tamına herkes gibi olduğumu ona söylemek istiyordum. Ama, bütün bunların aslında hiçbir yararı yoktu. Tembelliğim tuttu, söylemekten vazgeçtim.

Cansu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
3 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,3bin okunma
Reklam