Kerim Gr

Kerim Gr
@KerimGr
Yaşamak bilmekten geçer, bilmek ise okumaktan "Işığını yüreğinde taşıyan karanlıktan korkmaz."
EĞİTİM
LİSANS
TEKİRDAĞ
İSTANBUL
2 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Hep arka sokaklardan bahsediyorsunuz. Ön cadde yüzsüzlerinden haberiniz yok mu yoksa?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Albert Einstein
"Hala anlayamadınız değil mi? Önemli olan haklı ya da haksız olmak değil. Kavganın kazananı yoktur. Ya kaybedersiniz ya da daha çok kaybedersiniz. Önemli olan kalp kırmamak. Önemli olan yargılamadan, karşılıksız sevebilmek ve iyilik yapabilmek. Haklı bile olunsa özür dileyecek kadar asıl olmak, bilge olmaktır. Egonuzu kontrol edemediğiniz sürece, o sizi kontrol etmeye devam edecek. Böyle olduğu sürece tüm dünya sizin bile olsa asla mutlu olamazsınız."