Kerim Köm

Kerim Köm
@KerimKom58
İnsan sevdiği kişiyle arasında sorunlar olduğunda, her şey eskisi gibi olmadığında ondan tamamen uzaklaşmak ister. Ama ne kadar uzaklaşmaya çalışsa da onu unutamaz; hayatının her anında bir şekilde onu hatırlar.
Alıntı
Reklam
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Sevgi saplantıya dönüştüğünde, bir taraf çok yıpranır; ama çoğu zaman karşı taraf bunun farkında bile değildir. Oysa sevmek bazen yanında olmak değil, o yokken bile onu sevebilmektir. Onunla kurulan küçük hayallerde yaşamaya devam etmektir.
Alıntı

Kerim Köm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2026 2. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Kime hak ettiğinden fazla değer verirsen , en değersiz sen olursun
Alıntı
Her şey zamanında güzeldir; geçince, eski hâliyle bir daha bulunmaz
1000Kitap