Kerim Koçhan

Kerim Koçhan
@Kerimkchn
Beden Eğitimi Öğretmeni
BESYO
MARDİN
8 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Cemal safi -Sende kalmış
Bilmiyorum nerdeyim, ne haldeyim, ben kimim Ayrılırken kimliğim, adresim sende kalmış. Tebessümü yüzüme çok görüyor matemim Güldüğümü gösteren tek resim sende kalmış. Akların kaybolduğu, rengin ahenk bulduğu Toprağın kadehine ab-ı hayat dolduğu Bir gül için, bülbülün saçlarını yolduğu Aşkın harman olduğu o mevsim, sende kalmış. Nerede o çocuksu, o şımarık hallerim, Saçlarına hasreti tanımayan ellerim, Rengarenk rüyalarım, toz pembe hayallerim Tekmil neşem, sevincim, hevesim, sende kalmış. Ayıplama, kınama, kahveye gidiyorsam, Avunabilmek için bir tavla atıyorsam, Garson çay uzatırken ben aklımda diyorsam, Sende kalmış demektir, ladesim sende kalmış. Dostlar da muhabbeti kestiler, lüzum da yok. Zaten senden ziyade sohbetim, sözüm de yok. Sen dönmeden kimseye bakacak yüzüm de yok. Aynalarda kendimi göresim sende kalmış. Sende kalmış umudum, saadet çağım sende, Sende kalmış huzurum, tüten ocağım sende, Sende hayat kaynağım, duygu membağım sende, Can diyorum sana,can kafesim sende kalmış.
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Kerim Koçhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2024 3. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz. Turgut UYAR
Ufak bir matematiksel işleme dönmüş gibi kafamdaki düşünceler Ama matematiğim yok benim Sevgi.(sevgisizlik)=zıkkımın karekökü olabilir mi? Ya da Hayata sıfırdan başlıyorsak eğer neden büyüdükçe eksiliyor yanımızda olması ve olmasını istediğimiz güzellikler? Hayatın en anlamlı yaşlarında en anlamsız gelişmeler Nerden baksan tutarsızlık, nereden baksan bir eksiklik …
Hiç