Annem insanın tabiatından anlar, asla beni azarlamazdı. Bir kişinin kendi aptallığından veya ayıplarından başkasının çabalarıyla değil ancak kendi iradesiyle kurtulabileceğini bilirdi.
Yavrum, hayat anlaşmaktan, karşı karşıya gelip iki çift laf konuşmaktan başka bir şey midir sanıyorsun? Hayat, iki kişinin beş aşağı beş yukarı birbirinin anlayacağı hikâyeleri anlatmasından ibarettir. Bunun dışında, büyük aşk yoktur. Buna inan.
Birdenbire aydınlığa çıkınca deli oluyorum. Kimsenin suratını görmek istemiyorum, benim yazdıklarımla bu suratların ne ilişkisi var? Düş görerek bir yandan da uyanık yaşayamam.
Tek çelişkim insanlar.