E.K

E.K
@Keskinemi
Her şey ben yaşarken oldu..
Ölüm soğuk parmağını ölmekte olan birinin gözleri üzerine koyduğunda,bir bakışın ışığı nereye gider?
Sayfa 97·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanıdık nesnelere hak ettikleri özenli dostluğu göstermekte her zaman yarar vardır.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Işığın yönetildiği çağa girdik.Tek rolümüz elektrik düğmesini çevirmek.
Sayfa 92·Kitabı okudu
1000Kitap
Çekingen lambamı cesaretlendirmek için engin gece tüm yıldızlarını yaktı.
Sayfa 92·Kitabı okudu
1000Kitap
Çiçek açan varlığın yaşamının alevi,katışıksız ışık dünyasına doğru bir gerilimdir.
Sayfa 90·Kitabı okudu