E.K

E.K
@Keskinemi
Her şey ben yaşarken oldu..
Tembel ateş,odunun tüm iksirlerini bir çırpıda yakmaz her zaman.Duman,parlak alevi üzülerek terk eder.Alev yakacak daha çok şey bulur.Yaşamda yeniden yanacak onca çok şey vardır ki!
Sayfa 74·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhun hareketi ateşinki gibidir,yükselirken yaratır kendini.
Sayfa 71·Kitabı okudu
1000Kitap
Meşale dibini aydınlatmaz.En büyük düşler,zirvedekilerdir.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Mum boş bir odayı aydınlatmaz,bir kitabı aydınlatır.
Sayfa 64·Kitabı okudu
1000Kitap
Başkalarının yalnızlığıyla uyum halinde olan ben ise,başkalarının yalnızlıkları ile kendimi yalnızlaştırıyorum.
Sayfa 64·Kitabı okudu
1000Kitap