"Üç Kız Kardeş" te de oyunun başından sonuna kadar moskova özlemi vardır. Oysa sonradan öğrendiğimize göre bulundukları yer, Moskova'ya o kadar yakınmış ki yani isteseler günü birliğine gidip gelebilirler. Bu bize çok benzemiyor mu? Ne kadar çok konuşuyoruz ne kadar az yapıyoruz biz de.
-Yıldız Kenter, Cumhuriyet Gazatesi.