Seni büyüdüğün evde dağıtmışlarsa, yaşadığın hiçbir evde toparlanamazsın.
Bu yüzden "Neden hiçbir yere ait hissetmiyorum?" diye sorma. Belki de çocukken ait olduğun yer bile, seni hiç kucaklamamıştır.
Ve sen hâlâ ait olmakla, var olmak arasındaki farkı çözmeye çalışıyorsundur.
"İnsanı en çok dağıtan yer, en çok ait hissetmesi gereken yerdir."