Önemli olan imanı oturtarak, namazı kılarak bu dünya da "Allah" diyebilmen kardeşim!
Çünkü öbür dünyada her türlü "Allah" dedirtecekler zaten.
Öbür dünya da ateist de "Allah" diyecek.
Şimdi hüzünlü yüreğine şöyle söyle dostum:
Geçmez sandığın ne varsa geçiyor.
İçin geçiyor önce.
sonra anıların gözlerinin önünden geçiyor.
Geçmez sandığın kabuk tutan yaraların da geçiyor