Kitabı sanki okumadım izledim, izlemekte değil hissettim hatta sanki yaşadım. Yazar her duyguyu o kadar güzel belirtmiş ki hissederek okudum. Talat ve Fitnatın aşkı çok güzel anlatılmış. Okuyunca bırakamadığım kitaplardan biri oldu. Sevdiği tarafından sevilmenin verdiği mutluluk ve sevinç, sevdiğinden ayrılmanın verdiği keder ve sonunda kavuşamamanın yarattığı etki, ölümüne sevgi...
Sadık bir aşk hikayesi.
Ölümle değil ölümlerle dolu bir son.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi kendine," Ah zavallı kadınlar ne çekerlerimiş! Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz. Yolda serbest ve rahat yürümelerine mâni oluyoruz. Bu ne rezalet, ne küstahlık! Bir erkek tanımadığı bir başka erkeğe rast gelse yüzüne bakmaz, söz söylemez. Fakat tanımadığı ve hiç başka defa görmediği rast geldiği gibi gülerek yüzüne bakmaya ve söz söylemeye başlar ve kovsalar bile yanından ayrılmaz. Demek oluyor ki biz kadınları insan sırasına koymayız. Kendimizi eğlendirmek için onların ruhunu sıkarız..."