kevser

kevser
@Kevser_gdkk
Ya özgürlük ya da kitaplar.
Benim için çok önemli olan , son 10 ay ağırlıklı olmak üzere 2 yıldır uğraştığıö üniversitesi sınavına çok kısa bir süre kaldı . Ciddi anlamda elimden gelen her şeyi yaptığıma sonuna kadar inanıyorum. Çok sancılı bir süreçti ama erenin desteği ile olabilecek en güzel hale geldi yılım . Her açıdan çok fazla fedakarlık yaptım ; arkadaş ilişkilerim bitti , sağlığım çok kötü bir hal aldı , bunun gibi bir sürü şey . Ama şuan tek olayım bu kadar çalışmamın hakkını , ne kadar saçma bir sistemde de olsak , söke söke alıcam . O yüzden geriye sadece güzel şeyler bırakmak istiyorum. Bunu da buraya kendime ilerde kalsın diye not düşmek istedim . Gece saat 3'e geliyor ve çalışmaya devam ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tercih edilmemiş yalnızlık cezadır.

kevser

, bir kitap okudu
Puan vermedi·90 syf.·
24 günde okudu
·
2022 9. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,7bin okunma
Hiçbir şey umrumda değil.Yüreğimdeki son tel de koptu.
..."Eğer bir nesil cehaletin mutluluk olduğunu sanarak yetişirse bir sonraki nesil, cehaletini bile fark etmeyecektir çünkü bilginin ne olduğunu bilmeyeceksin."...