📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın en çok kendini boşlukda hissettiği bir hiçlik içinde boğuşurken karşısına çıkabilecek en güzel kitap. Toplumun koyduğu normlarla , insanların özünü kendini unutup yaşamaya çalıştığı şu zamanda aslında hepimizin bir deli olduğu ve sadece ölüm düşüncesinin bir şeyleri değiştirebildiği düşüncesinde bir kitap . İnsanların bazen anlaşılmak için kelimlerden çok daha önemli olan bakışlar ile birbirlerini en güzek şeklde ifade edebilir. Özellikle kendinizi bulma çabasında bi boşluk ,hiçlik içindeyseniz -ki bu kitap tam öyle bir zamanda benim karşıma çıkdı- tam anlamıyla okumanız gereken mükemmel bir kitap. Aslında düşününce bile kitapla ilgili yazılabilecek o kadar çok şey var ki insanı alıp bambaşka bir sürğ yere getirince hangisinden bahsediceğimide bilemiyorum. Aslında bir şeylerin ' doğru' değilde toplum yüzüneen ' normal' karşılandığı şu zamanda bu kitabı okumanızı hepinize tavsiye ederim saygılar.