Kevser duran

Kevser duran
@Kevserduran
Hayatın prime dönemindeyim şükürler olsun Bir minik meleğim var
Aynı evde,yan yana ve birbirine tamamen yabancı olarak yasamak,feci bir seydi. Halbuki bu yabacı onun anasıydı
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyada her felaketin içinden en az zararla sıyrılmanın yolu hayata uymak, muhite uymak, hiç sivrilmemektir
1000Kitap
Konusmaya ne luzum vardı? Bütün güzel laflardan ve hoş insanlardan sıkılan bu mahkumları,birbirinin sessiz mevcuduyeti,yorgunkuk verecek kadar doyuruyordu.
Sayfa 152·Kitabı okudu
1000Kitap