kevser bayındır

kevser bayındır
@KevserkB

kevser bayındır

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
Beğendi
·
2015 10. kitabı
Ahmet Balaban
6.8/10 · 68 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeni bir güne başlamak hiç gelmiyor içimden. artık şehit haberleri almak istemiyoruz..!
İlk öncelikle Türkiye'me baş sağlığı diliyorum. 2015 bize mutlu huzurlu günler yaşatsın dedik hepimiz ama Acılarımız ,hüzünlerimiz ,göz yaşlarımız baş alıp gitti..! Bizi korumak isteyen kahramanlarımız .Hepimiz sizin için dua ediyoruz . Benim de abi' m asker evet korkuyorum ona bir şey olur diye ama onunla çok gurur duyuyorum . Bize hep derki ; kapıları camları acık bırakıp daa uyuyun korkmayın biz vatanımızı toprağımızı koruyoruz . şehit olan askerlerimiz için çok üzgünüz ama bu hüznümüzü daha çok savaş açarak göstermemeliyiz.! onlar için fatiha okuyalım arkadaşlar .