".. söyle bana beni yakışıklı yapabilecek bir büyü,bir şerbet ,muska falan yok mu?"
Gülerek,"O derece etkili bir büyü dünyada bulunamaz , efendim," dedim. İçimden de,"Gereken tek büyü sana bakan gözlerin sevda dolu olmasıdır."diyordum.
Selamlar.. Salgın nedeniyle evden ihtiyaç dışında dışarı çıkılmaması gerektiğini daha ne kadar tekrarlamamız gerekiyor ben anlamıyorum. Bu bir pandemi yani uluslararası yaygınlaşmış bir hastalık. Rica ederim bakanlıkların söylemlerine kulak verin , özellikle ileri yaş kesim.Kendinize dikkat edin. :)
Eğer bir dış etken sizi üzerse, duyduğunuz acı o şeyin kendisinden değil, sizin ona verdiğiniz değerden geliyordur, onu da her an ortadan kaldırma gücünüz vardır, diyor Marcus Aurelius.