"Olur ki bir şey sizin için hayırlı iken,siz onu hoş görmezsiniz. Yine olur ki, bir şey sizin için kötü iken,siz onu seversiniz. Allah bilir ,siz bilmezsiniz."
(Bakara 216)
Çünkü herşeyi kendimizle, kendimizi de herkesle karşılaştıracak şekilde yaratılmışız bir kere,bundan dolayı mutluluk ve hüznümüz bağlı olduğumuz şeylerden etkileniyor kuşkusuz,bu durumda en tehlikeli şey yalnızlık....