— Eskiden yazardım. İhtiyar bir adam olmadan önce. Oldukça ünlüydüm de. Sonra baktım, altmış sekiz küsur yılı yazı yazarak tüketmek olanaksız. Garsonluk yapıyorum işte. Geleneksel şenlikte palyaço kılığında olacağım. Kalın lütfen. Size de bir kılık ayarlarız. Bir ömre bir tek yaşamın az geldiğini bilirsiniz, bir yazarsanız.
Günlerin tam içinde yaşamayınca,olanlara akıl erdiremeyince,bunlarla oyalanıyoruz işte,kahve pişirmek,çay demlemek...Anılar da öylesine çoğalmış ki bastırıveriyorlar,günü karartıyorlar erkenden...