Öyle bir kitap ki sırf kapağını görmek, adını okumak bile insanın içine rahatlık veriyor. Farklı farklı düşüncelerden oluşmuş bir kitap bu, başı sonu yok. İstediğiniz zaman istediğiniz yeri tekrar okuyabilirsiniz.
Oldukça rahat okunan bir dile ve baskıya sahip, sürükleyici bir kitaptı. Son ana kadar merakınızı dorukta tutmayı başarmış yazar. Ancak bazı bağlantılarda kopukluklar olduğunu düşünüyorum, bazı şeyler çok havada kalmış.