Betül

Betül
@Keyt0
Türkçe Öğretmeni
3 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hippokrat: “İnsanların mutlu,neşeli,şakacı ya da hüzünlü,acılı,keyifsiz,ağlar konumlara gelmelerinde…düşünmelerinde,anlamalarında,görmelerinde,işitmelerinde,güzel ya da çirkin,iyi ya da kötü olmalarında beyinlerinden başka kaynakları yoktur…Gene,beyin ile çoşkulu,hezeyanlı,korkulu,kaygılı,uykusuz,unutkan,yanılgılı oluruz…”
Sayfa 83·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Baba,tanrıların yardımı olduktan sonra değersiz bir insan da zafer elde edebilir.Benim ise tanrılar olmadan da bu zaferi kazanacağıma güvenim var.” Aias Trajedisi
Sayfa 71·Kitabı okuyor
“Aynaya bakan insan,tanrının peçesiz yüzünü görür.”
Sayfa 53·Kitabı okuyor
“Ben,Nürnberg’li Albrecht Dürer, 28 yaşında kendi kendimi yarattım.”
Sayfa 43·Kitabı okuyor
İnsanın kendi kişisel yazgısını gene kendisinin belirleme istemi…
Sayfa 13·Kitabı okuyor