Nedense , hayatta bir müddet beraber yürüdüğümüz insanların başına bir felaket geldiğini , her hangi bir sıkıntıya düştüklerini görünce bu belaları kendi başımızdan savmış gibi rahatlık duyuyor ve o zavallılara , sanki bize de gelebilecek belaları kendi üstlerine çektikleri için , alaka ve merhamet göstermek isteriz .