İlhan

İlhan
@KhanIlhan
Okuduğum kitaplar, yazdığım şiirler ve zihnimden geçenlerin kayıt altına alındığı kişisel bir ARŞİV alanıdır. İlginiz ve gösterdiğiniz saygı için teşekkür eder, iyi günler dilerim. #303801991
#1K Lütfen gereğini yapın.
Uygulamada çok eksikler var. Erkekler kadınlara elini kolunu sallayarak nasıl cinsel içerikli mesajlar arabiliyor? 1 Hesaptan değil. 10 Tane Fake hesapla. Muhtemelen bana "engelle geç işte" diyenler olacak. Şimdi size soruyorum, burası Kitap uygulaması değil mi? Böyle bir platformda kendimizi böyle insanlardan korumak için neden mesaj kutusunu kapatmak zorunda kalıyoruz. Bu uygulamanın amacı bu mu? Bence değil. Mesaj kutusunu insanlarla kitaplar hakkında fikir alıverişi yapabildiğimiz bir kanal olarak görüyorum ben. Gerçekten çok gerginim. Sizin bu konu hakkında ki düşünceniz ne?
1000Kitap
İlhan isimli okura yanıt verildi
İlhan
@Zehra burada kimsenin kimseyi suçladığı yok. Ortada taraf olunacak bir durum da yok. Bu durumu bir erkek de yaşayabilir. Ayrım yapma ötekileştirme ihtiyacı neden hissediyorsunuz? Kimse kimseyi ötekileştirmemeli. Sadece fikrimi belirttim. Bu tür gönderileri, hatta sizin yorumunuz bile samimiyetten oldukça uzak. Yorumlarda herkes şikayet ediyor, kendince ahkam kesiyor biri de kalkıp bu platformda böyle bir ayar var açın dememiş benim dışımda. Sizin amacınız insanları ötekileştirerek etraftan beğeni görüp dopamin hazzı yaşamak. Erkek ve kadını ayrı kefelerde tutamazsınız sorsak hümanist olduğunuzu söylersiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#1K Lütfen gereğini yapın.
Uygulamada çok eksikler var. Erkekler kadınlara elini kolunu sallayarak nasıl cinsel içerikli mesajlar arabiliyor? 1 Hesaptan değil. 10 Tane Fake hesapla. Muhtemelen bana "engelle geç işte" diyenler olacak. Şimdi size soruyorum, burası Kitap uygulaması değil mi? Böyle bir platformda kendimizi böyle insanlardan korumak için neden mesaj kutusunu kapatmak zorunda kalıyoruz. Bu uygulamanın amacı bu mu? Bence değil. Mesaj kutusunu insanlarla kitaplar hakkında fikir alıverişi yapabildiğimiz bir kanal olarak görüyorum ben. Gerçekten çok gerginim. Sizin bu konu hakkında ki düşünceniz ne?
1000Kitap
İlhan isimli okura yanıt verildi
İlhan
Manolya rica ederim gönderi yorumları komedi gibi. Sağlıcakla kalın. 🙏
#1K Lütfen gereğini yapın.
Uygulamada çok eksikler var. Erkekler kadınlara elini kolunu sallayarak nasıl cinsel içerikli mesajlar arabiliyor? 1 Hesaptan değil. 10 Tane Fake hesapla. Muhtemelen bana "engelle geç işte" diyenler olacak. Şimdi size soruyorum, burası Kitap uygulaması değil mi? Böyle bir platformda kendimizi böyle insanlardan korumak için neden mesaj kutusunu kapatmak zorunda kalıyoruz. Bu uygulamanın amacı bu mu? Bence değil. Mesaj kutusunu insanlarla kitaplar hakkında fikir alıverişi yapabildiğimiz bir kanal olarak görüyorum ben. Gerçekten çok gerginim. Sizin bu konu hakkında ki düşünceniz ne?
1000Kitap
İlhan isimli okura yanıt verildi
İlhan
Manolya posta kutunuza tıklayın. Sağ üstte üç nokta açılan menüden ayarlar mesajlaşma kısmından "Sadece takip ettiklerim, sıkı takipçilerim ve sıkı okurlar" seçeneğini işaretlerseniz sorununuz çözülür.
#1K Lütfen gereğini yapın.
Uygulamada çok eksikler var. Erkekler kadınlara elini kolunu sallayarak nasıl cinsel içerikli mesajlar arabiliyor? 1 Hesaptan değil. 10 Tane Fake hesapla. Muhtemelen bana "engelle geç işte" diyenler olacak. Şimdi size soruyorum, burası Kitap uygulaması değil mi? Böyle bir platformda kendimizi böyle insanlardan korumak için neden mesaj kutusunu kapatmak zorunda kalıyoruz. Bu uygulamanın amacı bu mu? Bence değil. Mesaj kutusunu insanlarla kitaplar hakkında fikir alıverişi yapabildiğimiz bir kanal olarak görüyorum ben. Gerçekten çok gerginim. Sizin bu konu hakkında ki düşünceniz ne?
1000Kitap
İlhan
Merhaba. Mesaj kutunuzu Tüm okurlar yerine sıkı okurlar olarak güncellemeniz tanımadığınız insanlardan DM almanıza engel değil. Bu tür gönderileri bir duyar kasma aracı olarak görüyorum. DM kutunuzun tüm okurlara açık tutmaya neden ihtiyacınız var? Amaç kitap okuyanlardan mesaj almaksa 30 gündür üye olma sınırı bile tek başına bu kriteri karşılamaya yetiyor.