Okuduğum kitaplar, yazdığım şiirler ve zihnimden geçenlerin kayıt altına alındığı kişisel bir ARŞİV alanıdır. İlginiz ve gösterdiğiniz saygı için teşekkür eder, iyi günler dilerim. #303801991
”Sana karşı kimsenin kötü niyeti yok. Yalnız, bazen kafanın içindekileri izlemekte geç kalıyorum belki. Benden bir şey beklediğini seziyorum; fakat yanlış bir karşılık vermekten korkuyorum. Çünkü, beni de başkalarının yanına yerleştirmek için en küçük bir fırsatı kaçırmıyorsun.”
”(...) Düzenlediğim oyun iyi sonuç vermedi, ne yapayım? Susarak geçiştirmek istiyorsunuz bu kötü oyunu. Kahramanları birbirlerine yanlış tanıttığım için herkes beni suçluyor.”