Kim karşıma geçip tekrar oturdu ." Sana bir sorum olucak" dedim " Evlilikler sorumluluk ve mecburiyettden dolayı mıdır ki ,zamanla anlamını yitirip sadace göreve dönüsuyor ?
Bilmem dedi " Bu soruyu aslında erkeklere sormak gerekmiyormu ? Ne de olsa kocalarına sıkı sıkıya bağlı olan bizler deyilmiyiz?