Sibel

Sibel
@Kibele99
Online YKS koçluğu için mesaj atabilirsiniz
İyi hissetmek için “neden” aramayı bırak!
Okuduğum kitapta,Rezonans Kanunu tam olarak bunu söylüyor. “iyi hissetmeyi sürekli bir şeye bağlama” diyor. Çünkü insan kendini iyi hissetmek için sürekli bir neden aradıkça aslında fark etmeden “şu an yeterli değilim, bir şey olsun ki rahatlayayım” sinyali yayıyor ve bu da düşük bir enerji oluşturuyor. Yani bir mesaj gelsin, bir gelişme olsun, biri net konuşsun diye bekledikçe dışarıya hep “eksiklik” hissi yansıyor ve hayat da aynı tonda şeyler getiriyor. Rezonansta şöyle bir mantık var: Dışarıdan bir neden seni iyi yapmaz; sen zaten iyi hissetmeye başladığında o neden kendiliğinden ortaya çıkar. Bu yüzden sebepsiz iyi hissetmek, anda kalmak, kendini zorlamadan sakinleşmek ve “bir şey eksik” kafasına girmemek enerjiyi yükseltiyor. Aslında olay tamamen şu: Neden aramayı bıraktığında hem daha hafif hissediyorsun hem de hayat sana uygun insanları, netlikleri ve güzellikleri daha kolay çekiyor. Kitapta mantıklı gelen kısımlar bana bunlar🫠
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umut, içimizde sessizce büyüyen bir ışık; ne görürsün ne duyarsın ama yolunu onunla bulursun.
İsteklerimiz, içimizde yatan potansiyelin habercileridir.
Alıntı
“İnsanın içindeki beklentiyi bitirmesi de bir vedadır.”
Hayatta çok acı çekeceksin; bu acılar senin mutluluğunu artırmaya yarayacak.
Alıntı