"Ben de aynısını isterim," dedi sahibimiz. "Tıpkı insanlar gibi atların da başlarını dik tutmalarını isterim ama başlarının dik tutulmasını değil çünkü o zaman hiç iyi olmuyor."
"Şunu aklından hiç çıkarma ki insanlar başkalarına karşı olan davranışlarıyla değerlendirilirler. Başkaları derken hem insanları hem de hayvanları kastediyorum..."