Leyla

@Kimse__·
·
sabitlendi
"Savaşımız dünyadaki bütün çocuklara çikolatanın tadını öğretmek olmalı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu nasıl bir his inan ben de bilmiyorum.Tarifsiz bir şey varla yok gibi …Yapayalnız bir bunalım hissi.. Bitmeyen sorgulamalar ve çıkmazlar..En çok ait hissettiğin yerde hiç olmak gibi .Ben fazlasıyla boğuluyorum.. 23.07

Leyla

, şu anda okuyor
%46 (151/322 syf.)·
Beğendi
·
Tess Gerritsen
8.5/10 · 3.680 okunma

Leyla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
64 günde okudu
·
2026 1. kitabı
Nazim Yaşar
9.6/10 · 291 okunma