#kitapyorum
Bu kitap aynı ilk kitap gibi harikaydı. ilk 4 kitap da olan bütün karakterler bir aradaydı. Kafada ki bütün soru işaretlerini yok ediyor bu kitap. Labirentin doğuşuna tanık oluyorsunuz.Okumaktan gerçekten çok zevk aldım. Daha fazla yorum yaparsam kitap içeriği hakkın da bilgi vericem diye korkuyorum. O yüzden labirent serisi sevenlerin bu kitabı kesinlikle okumasını tavsiye ediyorum. Bir şey daha ekleyim seride birini hiç sevmemiştim haklıymışım bu kitap da ondan nefret ettim