Gulshan21

Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir. Yaşamanın anlamı varsa, istırap ve ölümün de anlamı vardır ancak kimse bir diğerine bu amacın ne olduğunu söyleyemez. Herkes bu anlamı kendi bulmalıdır ve bu cevabın gerektirdiği sorumluluğu kabul etmelidir. Bunu başaran insan, tüm aşağılayıcı durumlara rağmen büyümeye devam edecektir. Frankl, Nietzsche'den şu alıntıyı severek kullanır: "Yaşamak için bir nedeni olan insan her türlü nasıla katlanabilir".
Sayfa 11·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Gulshan21

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.·
Beğendi
·
2024 33. kitabı
Annie Ernaux
7.6/10 · 3.924 okunma

Gulshan21

, bir kitap okudu
9/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2024 28. kitabı
Muriel Spark
7/10 · 306 okunma