Hiçbir suç yükleyemedikleri için kitap okumak diye bir suç icat ettiler.
Cehaletin övgüsünü yapıyorlar. Örgütlü cehalet bu ülkede çok güçlü. Sorsan kabul etmezler ama hepsi doğal olarak kültür-sanat düşmanı..
Hristiyanlar ve Yahudiler inançlarının gereklerini yaşarken çağdaş oluyorlar, fakat Müslümanlar inançlarının gereğini yaşarken gerici, yobaz ve çağ dışı, neden?