Erdem

Erdem
@Kitabatutunan
Biz de iyi kaldık albayım: medeniyet bizi bozamadı.
Öğretmen
Lisans
İstanbul
5 Eylül 1996
484 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kırgın değilim, kendi içimde tutsak olduğumu, diri diri gömüldüğümü nasıl bilebilirdi? İmdat çığlığı atmamıştım ki!
Sayfa 148 - YKY 85.baskı·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne arzum kalmıştı ne de sabırsızlığım. İçimde ne varsa durgunlaşmış, uyuşmuştu.
Sayfa 136 - YKY 85.baskı·Kitabı okudu
Battığımın farkındaydım, ama gene de batıyordum...
Sayfa 132 - YKY 85.baskı·Kitabı okudu
Hayat çizgilerinin özünde hep bir yara vardır
Sayfa 119 - YKY 85.baskı·Kitabı okudu
Daha yirmi yedi yaşıma gelmeden tükenmiş bir hayattı artık benimki. Önümde başka hayatlar vardı. Belki.
Sayfa 84 - YKY 85.baskı·Kitabı okudu