“Romanlar aynasıymış meğer hayatlarımızın! Kitapta okurken bizim başımıza gelmez zannettiklerimiz çoğumuzun yaşadıkları aslında! Şimdi şu son iki yıldır yaşadıklarımı kaleme alsam ben bile inanamazken başıma gelenlere okurlar amma da abartmış yazar demezler mi,üstelik ben henüz değil sonuna hikayemin ortasına dahi gelmemişken!”