Kitabimsiiii

Kitabimsiiii
@Kitabimsiiii
İnstagram : Kitabimsiiii
"Seni tanımadan önce ağaçların çiçek açtığı ve yaprak döktüğü mevsimleri hep kaçırırdım."
Reklam
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz.
"İnsanların arasına karışıp onlara uyduğum için de kendimden nefret ediyorum."
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok...
Reklam