Alıntı almayı, kitap eklemeyi biliyorum. Siteyi böyle kullanmak istiyorum. Tabiatım böyle, nahif, anlaşılamaz ve yalnız.
Belki psikolojik devrim olabilir, inanıyorum.
Sus, kimseler duymasın,
Duymasın, ölürüm ha.
Aymışam yarı gece,
Seni bulmuşam sonra.
Seni, kaburgamın altın parçası.
Seni, dişlerinde elma kokusu.
Bir daha hangi ana doğurur bizi?