Alıntı almayı, kitap eklemeyi biliyorum. Siteyi böyle kullanmak istiyorum. Tabiatım böyle, nahif, anlaşılamaz ve yalnız.
Belki psikolojik devrim olabilir, inanıyorum.
"Üşümek mi? İnsanın içinde güneş yanarken üşümek mi? Bu akşam gökyüzü bana batıdan doğuya kadar dallarını uzatmış bir ağaç gibi göründü; yavaş yavaş saklandıkça, üstümüze beyaz çiçeklerini döken kocaman bir yasemin ağacı!"