Alıntı almayı, kitap eklemeyi biliyorum. Siteyi böyle kullanmak istiyorum. Tabiatım böyle, nahif, anlaşılamaz ve yalnız.
Belki psikolojik devrim olabilir, inanıyorum.
Oysa bir şiir niyeydi sanki, yer içer,sevişir miydi sanki bir şiir, bir şiir uyur muydu, kuş gibi başını alıp da kanatlarının altına? oysa bir şiir neydi, san ki ben seni ciğerimin köşesindeki arıza kadar sevdim…
Bu yaşam her hastası yatak değiştirme saplantısına kapılmış bir hastanedir. Kimi soba karşısında çekmek ister acısını, kimi pencere yanında iyileşeceğine inanır.