Gereken tepkiyi vermediğin her olayda biraz daha değersizleşir
ve öz saygını kaybedersin.
Bazı tartışmalar olmalı,
bazı sözler söylenmeli
ve bazı insanlar kaybedilmeli.
Affetmeyin. Varsın kibirli desinler. Gaddar, kötü desinler, varsın nefret etsinler. Ama kalbinize inen şeyleri affetmeyin. Onlar yaparken sorun yoktu da siz affetmeyince mi kötü olacaksınız. Bırakın kötü bilsinler. Bizim yolumuz insanlıktan geçer.