Acılar böyledir. Acısı en az olan insan, acısının asla bitmeyeceğini düşünür, acısı çok olan insan ise yeni bir acı geldiğinde, o acının baskısıyla tüm acıları sineye çeker.
" Bir yaranın üzerini açık bırakırsan, o yara mikrop kapmaz mı?"
" Bazen bir şeyi iyileştirmek için bir mikrobu şifa olarak kullanabiliriz,"...." Ama bir yarayı yanlış şekilde sararsan, o yara iltihap bağlar "