Gölge, var olmak için ışığa ihtiyaç duyardı; karanlık, sadece aydınlığın bittiği yerde var olacağı için gücünü ışıktan alırdı.
...
Karanlık, ışığın içinde gizliydi ve ışık çekildiği an her yanı sarardı. Kötülük var olmazsa, yapılan hiçbir şey iyilik sayılmazdı.
" Nasıl olduğunu hep merak ettiğin bir şeyi ilk kez gördüğünde o şey seni her zaman mutlu etmez. Ama bazı şeyler vardır ki, onu hiç görmesen bile var olduğunu bilmek seni mutlu eder."