KitapHanemizzz

KitapHanemizzz
@KitapHanemizzz
Kalp kırmayın. Zira kimin ne kadar ömrü kalmış bilemezsiniz...
Böyle mi olmalıydı? İnsanı en mutlu kılan şey en büyük acısının kaynağı mı olmalı?
Reklam
Bu dünyada insanın sevgiden daha çok ihtiyacı olan bir şey yoktur.
Öylece ayrıldık, birbirimizi anlamadan. Bu dünyada birbirini kolayca anlayabilen var mıdır?
"Arkadaşım, insan insandır. O sahip olunan birazcık mantık, ihtiras söz konusu olduğunda ve insanlar bir köşeye sıkıştırıldığında bir işe yaramaz."
"İnsan doğasının belli sınırları vardır. Mutluluğu, derdi, acıyı bir yere kadar kaldırabilir; ama o sınır aşıldı mı mahvolur."
Reklam