KitapHanemizzz

KitapHanemizzz
@KitapHanemizzz
Kalp kırmayın. Zira kimin ne kadar ömrü kalmış bilemezsiniz...
Elbette ki ölmek, acı dolu bir hayatı sürdürmekten daha kolaydır.
Reklam
"Bazı şeyler hangi sebepten yapılmış olursa olsun kötüdür ve kötü kalacaktır."
"Bir yargıya varabilmek için o olayın içeriğini araştırdınız mı? Ne neden, ne nasıl olmuş da bu sonuca varılmış biliyor musunuz? Bilseydiniz yargılamak konusunda bu kadar aceleci ve hevesli olmazdınız. "
"Siz insanlar, bir konu hakkında konuşurken hemen , bu delilik, bu akıllıca, bu iyi, bu kötü, diye yargıya varıyorsunuz."
Reklam