Selam,Değerli Okurlar.Bugün Agatha Christie'nin Meşhur Polisiye Klasiği Doğu Ekspresinde Cinayet adli eseri inceleyeceğim.Öncelikle kesinlikle spoiler yoktur,bunu bilmenizi isterim.Zaten spoiler versek polisiye okumanın ne anlamı kalır ki?:).Şunu söylemek istiyorum aslında bu kitap beni acayip bir şekilde ters köşe yaptı.Tabii On Küçük Zenci kitabı kadar değil ama ben yine de sonunu okuyunca şaşırdım eğer içinizde polisiyeye başlamak isteyenler varsa bu kitabı veya On Küçük Zenci adlı kitabı okuyabilirsiniz.Olaylarımız Rachett adlı bir kişinin Doğu Ekspresinde öldürülmesiyle başlıyor...ve sonra gitgide garipleşiyor.Planlar,Yalanlar,Örgütlenmeler,Soylular,Hizmetçiler her şeyiyle tam bir polisiye şaheseridir bu kitap.Tabii ki komik bölümlerde var merak etmeyin sıkıntıdan ölmezsiniz.Benim söyleyeceklerim bu kadar,Sayın Okur.Açıkçası fazla analiz veya kurgu incelemesi yapmak istemiyorum çünkü polisiyede bunu yapmak cidden bir hayli zor.Her neyse,eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim,Sayın Okurlar.Tekrar görüşmek dileğiyle...