KitapOkuyanÇocuk

KitapOkuyanÇocuk
@KitapOkuyanEleman14
Selam,Değerli Okur.Profilime hoşgeldin.Hedefim,Sıkı Okur Mertebesine ulaşmaktır.
Lisede Öğrenci
Bolu
Bolu, 30 Haziran 2010
7 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir Polisiye Şaheseri
9/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2026 25. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2026 22:42
Selam,Değerli Okurlar.Bugün Agatha Christie'nin Meşhur Polisiye Klasiği Doğu Ekspresinde Cinayet adli eseri inceleyeceğim.Öncelikle kesinlikle spoiler yoktur,bunu bilmenizi isterim.Zaten spoiler versek polisiye okumanın ne anlamı kalır ki?:).Şunu söylemek istiyorum aslında bu kitap beni acayip bir şekilde ters köşe yaptı.Tabii On Küçük Zenci kitabı kadar değil ama ben yine de sonunu okuyunca şaşırdım eğer içinizde polisiyeye başlamak isteyenler varsa bu kitabı veya On Küçük Zenci adlı kitabı okuyabilirsiniz.Olaylarımız Rachett adlı bir kişinin Doğu Ekspresinde öldürülmesiyle başlıyor...ve sonra gitgide garipleşiyor.Planlar,Yalanlar,Örgütlenmeler,Soylular,Hizmetçiler her şeyiyle tam bir polisiye şaheseridir bu kitap.Tabii ki komik bölümlerde var merak etmeyin sıkıntıdan ölmezsiniz.Benim söyleyeceklerim bu kadar,Sayın Okur.Açıkçası fazla analiz veya kurgu incelemesi yapmak istemiyorum çünkü polisiyede bunu yapmak cidden bir hayli zor.Her neyse,eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim,Sayın Okurlar.Tekrar görüşmek dileğiyle...
Doğu Ekspresinde CinayetAgatha Christie · Altın Kitaplar · 201936,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk İncelemem
10/10
·126 syf.··
Beğendi
·
2026 24. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 20 Mart 2026 12:15
Merhabalar,Sayın Okurlar.Bugün ilk incelemem ile karşınızdayım.İlk önce şunu belirtmek isterim eğer kitabı okumayanınız varsa tek bir söyleyeceğim şey var size:Okuyun.O zaman incelemeye geçelim.Ben aslında George ve Lennie yi içimizdeki zıtlıktaki ararken birbirine sımsıkı yapışmış kişiliklerini benzetiyorum.Bir tarafın nefret,Bir tarafın Sevgi olması gibi ve bunun daha yüzlerce örneği yapılabilir.Biz insanlar olarak zaten karmaşık bir kişiliğe sahibiz.Mesela bir kişiye aniden çok sinirlenip sonra onun yatıştırıcı bir sözcüğü sayesinde veya kendiniz sayesinde bu sefer ona karşı başka hisler duyduğunuz oldu mu?eminim ki olmuştur.Bu kitapta ise tam olarak kişilik açısından olmasa da Akli ve Fiziki açıdan böyle zıtlıktaki çıkıyor karşımıza.George,zayıf,çelimsiz ama akıllı biri iken,Lennie ise iriyarı,çok kuvvetli ama maalesef yarım akıllı bir kişidir.Her ne kadar kavga etseler de,didişseler de eninde sonunda yine sonuç Aynı olur;birbirlerini bırakmazlar.Ve sonda ise maalesef...birbirlerini bırakmak zorunda kalırlar.Hayat da bazen bizi bunun gibi zor seçimlerle baş başa bırakır.Ama her ne kadar sövüp saysak da hayat yine bizi bir parçamızdır ve ona tutunmayı sürdürürüz.Çünkü biz zaten tezatlık içinde yaşarız ve var oluruz.Tezatlık,doğamızda vardır...Eğer buraya kadar incelemeyi okuduysanız size teşekkür ederim..Kendinize iyi bakın,hoşçakalın Sevgili Okurlar...
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2012211,8bin okunma