Ben de o kadar seviyorum ki sevdiğim insanı, onunla konuşmak, derdine acısına, üzüntüsüne ortak olmak paylaşmak, onunla her şeyimi ortak paylaşmak üç yıl oldu,saçlarını okşamak, ona her şeyimi vermek, o kadar seviyorum ki yardımcı olmak, doya doya sevmek, okşamak, bir mutlu sakin güzel bir yuva kurmak, çocuğu olmak, baba olmak, daima her şeyimi ona adamak, ona bakan bütün gözler yalnız sadece ben olmak...